Het is bijna zover! - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Judith Pluym - WaarBenJij.nu Het is bijna zover! - Reisverslag uit Hoofddorp, Nederland van Judith Pluym - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Judith

15 Juni 2014 | Nederland, Hoofddorp

Lieve allemaal,

Nog twee weken, dan is het eindelijk zover! De examens zijn achter de rug, gelukkig zijn zowel Marijn als ik geslaagd. Ook hebben we een geslaagde Benefietavond achter de rug, dus nu kunnen we onze zinnen echt op de reis gaan zetten!

De laatste dingen worden geregeld, prikken halen, medicijnen kopen, laatste kleding inslaan en dan kunnen we gaan!

Dinsdag 1 juli vertrekken we, spannend! Op deze website ga ik af en toe een blog schrijven, dus als jullie het leuk vinden kunnen jullie ons een beetje volgen tijdens onze reis!

Tot snel, tot het volgende verslag.

Groetjes,
Judith

• 15 Juni 2014 - 21:01

Sonja:

He Judith,

Allereerst gefeliciteerd met het behalen van je diploma. Je hebt er hard voor gewerkt, knap hoor.
    Heel veel succes en plezier tijdens jullie reis!

groetjes en liefs,
    Sonja

• 16 Juni 2014 - 14:50

Oma Coby:

Ha Judith,
    Leuk om je zo te kunnen volgen! Geweldig hoor, dat je dit gaat ondernemen. Hoop dat het allemaal gaat lukken zoals je je dat hebt voorgesteld. Veel succes en veel plezier!
    Goede reis, liefs en tot horens.j

• 16 Juni 2014 - 14:50

Oma Coby:

Ha Judith,
    Goede reis, liefs en tot horens.j

• 18 Juni 2014 - 11:05

TYnOR:

Hoi Judith,

Fijn dat ook Marijn is geslaagd en leuk dat we jullie belevenissen kunnen gaan volgen.
    We hebben ons aangemeld. Geniet van de laatste voorbereidingen en geniet nog veel meer van jullie ondernemende reis.

Ciao,

TYnOR

• 29 Juni 2014 - 23:19

Astrid:

Leuk om je zo te kunnen volgen!!